Contact

Neem contact met ons op

Openingstijden BMK

Maandag tot en met donderdag: 08.30 – 17.00

Vrijdag: 08.30 – 16.30

Adresgegevens

BMK Credit Management

Postbus 1411

5602 BK Eindhoven

Henri Wijnmalenweg 5a

5657 EP Eindhoven

BMK Credit Management bestaat uit:

BMK Incasso B.V.

KVK: Eindhoven 50066552

BTW: NL822566850B01

Algemene voorwaarden


BMK Credit Solutions B.V.

KVK: Eindhoven 56191669

BTW: NL852013735B01

Algemene voorwaarden

Privacy Statement

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Klantervaringen: Dave Munnik van Woningstichting GoedeStede

Woningcorporaties kunnen het verschil maken in het preventieve beheerproces. Aan het woord Dave Munnik van Woningcorporatie GoedeStede uit Almere over zijn ervaringen met BMK en de gesegmenteerde benadering.

Preventie

Klant aan het woord

Wat is een gesegmenteerde benadering naar huurders in het preventief beheerproces in jullie ogen?

Door maatwerk te leveren m.b.t. de intensiviteit en diversiteit van de acties en de toon in de communicatie is in mijn optiek de kern van een gesegmenteerde aanpak in het debiteurenproces. Daarnaast vind ik dat we debiteuren verschillende mogelijkheden (naar persoonlijke voorkeur) voor het betalen en inkijken van de vorderingen moeten geven en ervoor moeten zorgen dat we elk dossier correct juridisch opbouwen.

 

Sinds enige tijd doet BMK Credit Management het preventief beheer. Wat zijn tot nu toe je bevindingen?

We zijn een klein jaar geleden gestart met de samenwerking met BMK en vanaf dag 1 zijn de ervaringen zeer positief. BMK is een professionele partij, wat zij beloven doen ze en ze blinken uit in persoonlijke aandacht en professionaliteit. BMK biedt de persoonlijke aandacht van een kleine organisatie en de (rapportage) mogelijkheden van een grote organisatie en mijn inziens hebben zij hiermee een perfecte balans gevonden in hun bedrijfsvoering.

 

Sinds BMK in ons debiteurentraject de contacten met onze huurders verzorgt, zijn het aantal incassodossiers met 30% gedaald. Daarnaast hebben we tot nu toe nog geen enkele klacht van onze huurders ontvangen over BMK, wat er op duidt dat zij zich correct te woord gestaan voelen. Op initiatief van BMK zijn zij aan de slag gegaan met het verminderen van de slepers. Dit doen ze o.a. door gesegmenteerde benadering. Ik heb er alle vertrouwen in dat we ook op dit vlak heel snel verbeteringen in de resultaten zullen zien.

 

De lijnen zijn kort, de communicatie prettig en persoonlijk en BMK is altijd bereid om een stapje extra te zetten als de situatie hierom vraagt. Kortom, een zeer gedreven en kwalitatieve partij die ik iedere organisatie zonder twijfel zou aanbevelen.

Contact met BMK

Kan ik je verder helpen?

Henry Schaefer
Directeur Business Development/Partnerships